torsdag 19 juni 2014

Lång frånvaro

Nu är jag tillbaka!!
Tränade på bra i vintras och började få fina resultat!
Mars började bra men sedan blev jag sjuk, hann knappt tillfriskna förrän jag låg däckad igen! Två omgångar med influensa liknande skräp med hög feber satte sina spår. Jisses vad det tog tid för kroppen att återhämta sig! Kanske blev jag så utslagen just för att jag tränat och stressat så mkt?
Hur som helst halva april gick innan krafterna återvände, då var det björkpollen som knäckte mig!!
Har aldrig varit allergisk innan men i år, det kliade i ögonen, jag nös och snurvlade som en tok. Hur träna när man knappt kan andas??
Jaja kanske bara är dåliga ursäkter och bortförklaringar. Nu är det mitten på juni och om 1 1/2 vecka åker hästen till sommarbete i fem veckor. Då tänkte jag passa på att "bosätta mig" på gymmet!

Idag var jag på hälsokostbutiken och köpte en utrensande detoxkur. Dem ka rensa insidan på slaggprodukter. Brukar göra en sådan kur efter semestern och efter jul, men nu kör jag detta innan semestern som en liten rivstart för att kicka igång mig själv!

I morgonbitti ska jag börja med att väga mig sedan dricka ett stortalangen vatten och detoxen. Sedan gäller det att dricka mycke vatten under dan så jag kissar ut det som ska ut!

Bilderna är tagna 28 december och 28 februari, alltså precis två månader. Hann bli i ännu bättre form men det fick jag inte på bild...
Nu ska jag tillbaka och bli i ännu bättre form!

Glad midsommar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar