tisdag 18 februari 2014

Idag behöver jag tidspressen

Idag är ännu en dag med späckat schema och fullt ös.
Direkt efter jobbet måste jag skynda mig hem för jag får besök. Det är den sista kattungen (min lille favorit) som skall bli hämtad för att flytta till sitt nya hem.
Han kommer att få det så bra och vara så älskad, men himmel vad jag kommer att sakna honom!!
Han är verkligen en liten katt med stor personlighet.
Så här mysigt hade vi det i morse

Lill prinsen

 
När lillkillen flyttat måste jag snabba mig till gymmet och träna på ganska effektivt. Inte slappa och dra benen efter mig. För klockan 19 måste jag vara klar, duschad och ombytt på ett annat ställe. Då skall jag på en kurs som jag går på varannan tisdag.
Men idag är det ganska bra att ha denna tidspress. För ikväll är det ett tungt, och för mig tufft pass. Mycket ben, marklyft, utfall och knäböj sådant som jag tycker är jobbigt. Lite sådär så att jag drar mig för det. Så det känns bra att veta att jag måste göra mina övningar i "super sets" för att hinna.
Så nöjd och glad jag kommer att vara efteråt!

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar