torsdag 13 februari 2014

Välkommen

Hej,
Vad roligt att du hittade hit!
Är du också intresserad av träning eller snubblade du in här på något annat sätt?

Vem är då jag?
Jo jag är fröken M. Är 37 år (snart 38) mamma till två barn på heltid men träffar dem bara på halvtid.
Jag är lång och ganska normal smal.
De flesta hade nog sagt att jag inte behöver gå ner i vikt, och det är inte mitt syfte med träningen heller. Jag vill bli stark och fast i kroppen, ja vältränad helt enkelt.

Jag gillar att röra på mig. Gillar att springa eller gå på power walks. Nu har jag gett mig tusan på att lära mig att tycka om styrketräning.

Denna blogg kommer främst att handla om min träning och tankar och reflektioner kring det. Men om jag känner mig själv rätt så kommer det nog slinka in lite annat smått och gott också!!

Välkommen att följa med mig på min resa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar