torsdag 13 februari 2014

Komplott!

Fredag, och det var dags att väga sig på fastande mage och sedan mäta midja, stuss, lår och armar.
Både trist och förvånande visade både vågen och måttbandet EXAKT samma siffror som föra veckan och veckan innan det!

Har kommit fram till att vågen och måttbandet mest troligt har ingått en pakt, i värsta Robinson anda, mot mig!!
Klurar på hur jag skall få dem att bryta pakten och kommit fram till att det får bli med hårdhandskarna!!
Jag skall skrämma och hota dem!
Vågen skall jag hota med att plocka ur batterierna, alt köpa en ny om den inte skärper till sig. Har kalibrerat om den några gånger och då brukar den fatta vinken. Nu får jag vara ännu tydligare.
Med måttbandet räcker det nog att jag går förbi då och då lite oroväckande nära med en sax....

Skall bli intressant och se hur det går nästa fredag, om pakten består eller om någon av dem har fallit för mina hot :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar