måndag 17 februari 2014

Ny vecka, nya möjligheter

Tjoo hoo måndag igen!!
En ny träningsvecka och denna veckan skall jag verkligen försöka få till kosten bra.
Bara att inse att det där med maten är min stora akilleshäl. Inte för att jag äter för mycket eller stoppar i mig skräp, fast det gör jag ibland, utan att jag INTE äter.
Jag har svart bälte i att glömma bort att äta!!
Drottningarnas drottning på att ignorera hungerskänslor.

Med mitt träningsprogram skall jag äta strax över 2000 kalorier per dag. Det har jag lyckats med en (1) gång på snart två månader.... oftast går det ganska bra ändå och jag brukar landa runt 1600-1800 kalorier när dagen är slut. Om jag haft en bra dag. Annars blir det max hälften.

Ja ja jag skall jobba på det där!!
Märker att det går betydligt bättre när jag planerar och gör upp lunch och middagslådor i förväg. Bara att ta fram och smälla i sig! Finns det ingen klar, hm ja då blir det lite si och så.....

Idag står det ett kul pass för armarna på schemat!! Tyvärr är jag osäker på om jag hinner till gymmet idag. Men jag skall verkligen försöka. Gymmet har ju trots allt fler vikter och olika sorters hantlar som jag skulle vilja gå lös på. Som sagt skall försöka hinna. Blängande hånskrattande biffar till trots. Befarar dessutom att det kommer att vara FLER biffar där ikväll än vad det var i fredags! *gulp* bara att spela oberörd och kämpa på!

Ha en toppendag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar