torsdag 13 februari 2014

Första bilderna

Idag var det ett "armpass".
Jösses armarna är så trötta att de skakar :-)
Är gott trött i hela kroppen. Kommer somna gott i natt!

Det var mkt armar på passet i måndags också och jag tyckte det var jobbigt, det var ju ingenting mot idag!! Skall det fortsätta såhär kommer jag snart se ut som Hulken haha
Nå jag det är nog ingen fara med de saken hihi

Varje fredag skall jag väga och mäta mig och skicka in mina resultat till min PT. Varannan vecka skall jag dessutom skicka in bilder.
Så nu ikväll har jag tagit rykande färska bilder som jag skickar in i morgon bitti.

Så småningom när det har blivit mer resultat skall jag visa före och efter bilder.
Jag har faktiskt redan märkt resultat. På en månad visade vågen -5 kg och måttbandet visade 3 cm mindre i midjan och 3 cm mindre runt höfterna. Men efter det har det tyvärr stått still.
Oh well, det är bara att fortsätta, för vad är alternativet? Sluta, ja då kommer jag verkligen inte få några resultat!

Här är bilder jag tog ikväll.



 
Jodå det finns allt mkt kvar att önska men hey jag har ju precis börjat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar